Puhelinpalvelumme palvelee maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 9-11 ja 13-15.
Sähköpostilla voit asioida kaikkina arkipäivinä. Voit ottaa yhteyttä meihin myös Online-palvelumme kautta tai voit jättää meille soittopyynnön yhteydenottolomakkeella.
Asiakaspalvelupisteemme palvelee vain etukäteen sovittuina aikoina!
Voit varata ajan tapaamisiin soittamalla puhelinpalveluumme tai sopimalla ajan sähköpostilla.
Ota yhteyttä meihin, kun asiasi koskee
- liittymistä vesi- ja/tai viemäriverkostoon
- omistajanvaihdosta tai muuta sopimusasiaan liittyvää
- laskutusta
- liitostöiden ja vesimittariasennusten tilausta
- vesimittareiden vaihtoa
- kesävesimittareita tai
- jos tarvitset teknistä neuvontaa.
Ota yhteyttä Sarastia Oy, kun asiasi koskee
- laskun maksua (eräpäivän siirto)
- hyvityksen/liikasuorituksen palauttamista
Ota yhteyttä ensisijaisesti seuraavien asiakaspalvelukanavien kautta:
Yksityishenkilöt: www.asiakaspalvelu.sarastia.fi
Yritysasiakkaat: www.asiakaspalvelu.sarastia.fi/yritykset
Lisätietoa laskun maksuun liittyvissä asioissa: Vesilaskutus